ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Gospodin B i gospodin Lj


Ne, ja nisam gospođa B!
Ja samo noć pretvaram u dan
na njegovom ramenu!
Ja sam, u stvari, gospođa Lj ( još)
i ovo nije stan gospodina B.
Ne, Vi to ne biste mogli razumjeti
ni da Vam satima pričam...
Gospodin B?
On je bio ( hvala Bogu više nije)
moja najveća i jedina ljubav.
Gospodin LJ?
I on je bio ( više hvala Bogu nije),
moja najveća i jedina ljubav.
Svaki je posjedovao polovicu
moje ljubavi,
iako gospodin Lj još i dvije trećine
zbog naše zajedničke djece (dvoje),

Gospodin B je obožavao žive boje!
Žutu, crvenu,
narandžastu,
premda je najčešće hodao gol
dok bi se ja smijala:
" Vidi, vidi!"
i plakala od sreće ( istovremeno),
znajući da je moj,
i da opet može biti moj,
Često smo usnivali
pripijenih usana,
pridržavajući se za mjesec i zvijezde,
izdizali iznad neba,
iznad sebe,
iznad svega.

Pa ipak,
to je bila i ostala samo
jedna trećina od polovice,
i nije bila dovoljna da izustim - da, ja jesam gospođa B,
i ovo je stan gospodina B,
ne, nije bila dovoljna
za cjelinu,
zato jer ja uopće ne znam
računati...   


Nema komentara:

Objavi komentar